سرزمین سرگرمی قصد دارم برای شما بنر رایگان در سایز های مختلف بسازد .

این هم یک نمونه از بنر ما, برای ساخت بنر شما مشخصات را به ما بدهید تا ما ظرف 24

ساعت بنر را به شما تحویل بدهیم.خیلی ممنون

مارکت دانلود



تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 15:20 | نویسنده : داوود |

در اینترنت وب سایت های مختلفی خدمات پست الکترونیک (یا همان ایمیل) را ارائه می نمایند. ولی در ایران هموطنان ما علاقه خاصی به استفاده از سرویس های مختلف و پست الکترونیک یا ایمیل یاهو دارند. که البته یک سرویس تمام عیار و بی عیب نیست. بلکه معایبی هم دارد مثلاٌ کند است و گاه پیش می آید که پیغام شما با تاخیر به مقصد می رسد. در ضمن ایمیل یاهو از نظر امنیتی هم در سطح پایینی است علت آن هم ساده است چون این سرویس کاربران زیادی دارد طبیعی است که خرابکاران اینترنتی بیشتر روی آن سرمایه گذاری می کنند و نرم افزار های فراوانی برای هک کردن ایمیل یاهو یافت می شود. حال اگر شما فردی هستید که از ایمیل خود استفاده زیادی می کنید و برای شما مهم است که اطلاعات ایمیل شما به دست افراد نا محرم نیفتد بهتر است سرویس های دیگر را امتحان کنید، که کمتر شناخته شده است. در همین راستا تعدادی از سرویس های معتبر پست الکترونیک را به شما معرفی می نماییم.

۱- GMail  سرویس جی میل را همه می شناسیم که متعلق به گوگل است و فضای زیادی هم در اختیار کاربران قرار می دهد ولی به همان اندازه یاهو از نظر امنیتی در خطر است.

۲- Inbox.com  این سرویس هم یکی از بزرگترین خدمات دهندگان پست الکترونیک می باشد ولی از نظر امنیتی در وضعیت بهتری قرار دارد و در زمان نگارش این مقاله ۵ گیگا بایت فضا در اختیار کاربر قرار می دهد و باید گفت فضای قابل توجهی است.

۳- Yahoo Mail  در مورد سرویس یاهو هم که بهتر از من می دانید یکی از نقاط قوت بزرگ آن را می توان در آنتی ویروس های قدرتمند آن دانست که فایل های دریافتی شما را از نظر وجود ویروس چک می کند.

۴- AIM Mail  یک سرویس رایگان ایمیل که ۲ گیگا بایت فضای در اختیار شما قرار می دهد و دارای سیستم چک ویروس و ضد اسپم است.

۵- Goowy

6- MSN Hotmail  این سرویس هم خدمات قابل توجهی از جمله ۲ گیگا بایت فضا و امضای الکترونیکی و سازگاری با HTML را ارائه می دهد

۷- BigString  همه مزایای یک سرویس ایمیل و بیشتر از آن را در اختیار دارد.

۸- My Way  یک سرویس پست الکترونیک قوی که ۱۲۵ مگابایت فضا در اختیار شما قرار می دهد سرعت خوبی دارد و یک پورتال (مانند یاهو) هم هست. قبلا در باره این سرویس و نحوه ساخت ایمیل در یاد بگیر دات کام مقاله ای ارائه شده است.

۹-
Care2  یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پست الکترنیک در تمام دنیا که سرویسی متفاوت است.

۱۰- HotPop یک سرویس ایمیل که به صورت رایگان خدمات پست الکترونیک POP3 را ارائه می دهد و شما با نرم افزار هایی مانند Outlook یا Thunderbird می توانید ایمیل خود را چک کنید.



تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, | 17:2 | نویسنده : داوود |

سی اس اس (CSS) که مخفف عبارت (Cascading Style Sheets) است، به طور خلاصه زبانی برای شکل دادن و تنظیم نحوه ی آرایش عناصر مختلف صفحات وب است.

به طور کلی در ابتدا با استفاده از زبان HTML محتوای صفحات وب پیکربندی شده و سپس با استفاده از CSS، به عناصر مختلف سبک دهی می شود. در نتیجه این کاملا اشتباه است اگر بگوییم که با اچ تی ام ال صفحات وب طراحی می شوند، چرا که HTML و CSS هر دو مکمل یکدیگر بوده و به کمک یکدیگر می توانند صفحات وب را نمایش بدهند.

یک مثال
معمولا هر صفحه ی وب اطلاعات مورد نیاز خودش را حداقل از دو فایل دریافت می کند که معمولا یکی از آن ها فایل .html بوده و دیگری .css می باشد. در صورتی که هر دوی این فایل ها سالم بوده و آسیبی ندیده باشند، صفحه ی مورد نظر به طور کامل و بدون نقص نمایش داده می شود. برای مثال سایت گوگل را در نظر می گیریم که به طور معمول اینگونه نمایش داده می شود:

این است گوگل!



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, | 17:2 | نویسنده : داوود |

فناوری فید feed که آن را در فارسی «خوراک» یا «خبرمایه» هم ترجمه کرده‌اند، فناوری‌ای است که می‌تواند گشت و گذار شما را در اینترنت متحول کند. فید راهی برای دسترسی سریع و بدون دردسر به آخرین اخبار و نوشته‌های سایت و وبلاگهاست.

اگر تا به حال از فید استفاده نمی‌کردید، این نوشته را بخوانید و وقت وب‌گردی یک روزتان را صرف آشنایی با آن کنید، مطمئنا پشیمان نخواهید شد و در آینده از روزی که در آن با فید آشنا شدید به نیکی یاد خواهید کرد!

چرا باید فید بخوانیم؟!
تصور کنید که دوست دارید همیشه مطالب چند وبلاگ به خصوص را بخوانید و یا از آخرین اخبار روز دنیا مثلا در مورد سیاست و اخبار روز، پزشکی یا فناوری مطلع باشید. برای این کار مجبور هستید که هر روز از همه این وبلاگ‌ها و سایت‌های خبری بازید کنید. این کار چندان ساده نیست و وقت‌گیر است. شما باید هر روز زمان زیادی در انتظار باز شدن صفحات اینترنتی بنشینید و تازه اصلا هم معلوم نیست که وبلاگ مورد نظر شما به‌روز شده باشد!

فید دقیقا چیزی است که به کار شما می‌آید. به کمک فید، مرور مطالب تازه سایت‌ها و وبلاگ‌ها بسیار ساده می‌شود.

از فید نترسیم؟
خیلی‌ها تا اسم فید به گوششان می‌خورد، با خودشان فکر می‌کنند که کار کردن با فید، فقط به درد خوره‌های کامپیوتر می‌خورد و بس. آنها از تغییر واهمه دارند و تصور می‌کنند که خو کردن به فید و ترک عادات وب‌گردی قدیمی‌شان، چیز دشواری است و فواید استفاده از فید به تحمل زحمات آشنایی با آن، نمی‌ارزد! در صورتی که هر کس با هر میان تحصیلات و در هر رشته‌ای که باشد به تناسب نیاز خود می‌تواند از فناوری از فید بهره ببرد.

چطور از فید استفاده کنیم و فید بخوانیم؟
اگر لوگو و اضافات گرافیکی و تبلیغات هر سایت را حذف کنیم و فقط مطالب جدید هر سایت را باقی بگذاریم، چیزی که باقی می‌ماند، فید سایت است، به عبارت دیگر فید، نسخه فقط متن سایت‌ها و وبلاگ‌ها هست.

راه‌های خواندن فید، خیلی زیاد هستند. شما می‌توانید فید را با نصب برنامه‌هایی بخوانید یا اینکه فید را از طریق ایمیلتان بخوانید. با این همه فیدخوان یا خبرخوان گوگل Google Reader، در میان فیدخوان‌ها محبوبیت زیادی دارد و آمارها هم نشان می‌دهند که روز به روز تعداد بیشتری از مردم به استفاده از Google Reader روی می‌آورند.

خوب! حالا چطور فیدها را با گوگل ریدر بخوانیم؟
اگر مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید، می‌توانید به راحتی فیدها را با گوگل ریدر بخوانید.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, | 16:56 | نویسنده : داوود |

در اینترنت، میزبانی وب (Web Hosting) به مفهوم فراهم ساختن فضایی است که کاربر می*تواند فایل*های وب*گاه خود را در آن قرار دهد.
تعدادی سرور در یک مرکز داده همانطور که می*دانید وب سایت از مجموعه*ای از فایلهای مختلف مانند تصاویر، متون و فایلهای برنامه نویسی شده به زبانهای مختلف و سایر اسناد مربوطه تشکیل می*شود که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده*اند. هر شخصی که نرم افزارهای لازم و دسترسی به این فایلها را داشته باشد امکان بازدید از این سایت را دارد. حال برای اینکه همه مردم امکان دسترسی به فایلها را داشته باشند نیاز است تا فایلها در کامپیوتری قرار گیرند که همواره به اینترنت پرسرعت متصل است به این کامپیوترها «سرویس دهنده» یا «سرور» می*گویند.

اما این سرورها باید امکانات دیگری نیز داشته باشد از آن جمله می*توان به موارد زیر اشاره کرد:
در صورتی که حجم قابل توجهی از بازدید کننده به سایت مراجعه کنند امکان پاسخگویی به همه آنها را داشته باشد. بنابر این نیاز است تا یک کامپیوتر قدرتمند از لحاظ مشخصات قطعات داخلی باشد. نرم افزارهای لازم برای اجرای انواع فایلها از لحاظ نوع برنامه نویسی را داشته باشد. نرم افزارهای مورد نیاز برای مدیریت بخشهای مختلف سایت و پست الکترونیک و… را در اختیار صاحبان وب سایتها قرار دهد. و چندین قابلیت دیگر.

هر کامپیوتری می*تواند یک سرور باشد اما از آنجا که هزینه*های مورد نیاز برای فراهم کردن تجهیزات و نرم افزارهای لازم و یا نیروی پشتیبانی برای صاحبان همه وب سایتها به صرفه نیست لذا شرکتهایی این مسئولیت را می*پذیرند و با فراهم آوردن لوازم کار در سطح وسیع بخشی از فضای دیسک سخت سرورهای خود را به صورت اجاره*ای در اختیار متقاضیان قرار می*دهند. به این شرکتها که خدمات میزبانی وب یا هاستینگ ارائه می*کنند در اصطلاح «میزبان» یا «هاست» می*گویند.

سرویسهای میزبانی وب بر اساس نوع سیستم عاملی که بر روی سرورها نصب می*باشد و طبیعتا نرم افزارها و فایلهایی را که پشتیبانی می*کنند شاخه بندی می*شوند. مانند هاست ویندوزی یا هاست لینوکس و…
سرویسهای میزبانی مشخصاتی را نیز به همراه دارند که نشان دهنده کیفیت و امکانات آنها می*باشد. از آن جمله می*توان به موارد زیر اشاره کرد:

فضای ارائه شده (Disk Space):

به مقدار فضایی گفته می*شود که شرکت میزبان از دیسک سخت سرورهای خود در اختیار شما قرار می*دهد این فضا از چند مگابایت تا چند گیگابایت براساس نیاز متفاوت است. مجموع حجم فایلهای ارسالی به سرور اجاره کننده باید کمتر یا مساوی با فضای اجاره شده باشد. (البته این میزان فضا در اکثر سرویس دهنده*ها در هر زمان قابل تغییر می*باشد).

پهنای باند (Data Transfer):

پهنای باند که به آن ترافیک ماهیانه نیز گفته می*شود میزان تبادل اطلاعات با کامپیوتر میزبان را مشخص می*کند. به این معنی که میزان مجموع حجم فایلهای دریافت شده یا ارسال شده به فضای اجاره شده به صورت ماهیانه مشخص می*شود و نباید از آن حجم بیشتر باشد. نکته: در نظر داشته باشد هر بار که سایت توسط یک بازدید کننده باز می*شود مقداری اطلاعات و فایل بین سرور میزبان و کامپیوتر بازدید کننده تبادل می*شود بنابر این تعداد بازدید از یک سایت اگر بالا باشد به نسبت نوع فایلهای استفاده شده در سایت، می*تواند حجم قابل توجهی از اطلاعات تبادل شود.

تعداد دامنه*هایی که امکان ایجاد آنها بر روی یک فضای اجاره*ای وجود دارد، تعداد بانکها اطلاعاتی و نوع و حجم آنها و یا نوع پست الکترونیک و تعداد آنها و چند مورد دیگر مشخص کننده کیفیت سرویسهای میزبانی و شرکتهای میزبان هستند.
صاحبان سایتها براساس نیاز خود انتخاب می*کنند.


انواع هاست :

در فضای بی نهایت وب شما تقریباً به آنچه مد نظرتان است به رایگان خواهید رسید . منتها باید کمی وقت گذاشت و به جستجو پرداخت و در نهایت به کیفیتی پایین تر رضایت داد . تمامی نرم افزارها و فیلم ها و موسیقی ها و . . . که شما آگهی فروش آنها را میبینید در وبلاگ و یا وب سایت برای دانلود قرار داده شده اند و شما می بایست اقدام به پیدا کردن آنها نمایید .
در این مقاله قصد داریم انواع هاست ها را آموزش داده و سرورهای رایگان را به همراه ویژگی هایشان معرفی کنیم . پس تا آخر مقاله همراه ما باشید .


هاست شخصی :
یکی از انواع هاست نوع شخصی و پولی آن است و همانطور که در مقاله های قبلی توضیح دادیم شما بایستی بر طبق نیاز خود مقدار فضایی را از اینترنت خریداری نمایید . از ویژگی های این فضا این است که شما امکانات زیادی دارید . دیتابیس خود را مطابق با دامنه خود می سازید . در آپلود فایل محدودیت ندارید . کنترل پنل مناسبی در اختیار دارید . اختیار همه نوع تغییرات را در هاست دارید و . . .
سرعت هاست شخصی تقریباً بالاست و میزبان ها وظیفه دارند یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت شما نصب کنند . شما میتوانید از هر سیستمی حتی سیستم های نال شده ( مانند دیتالایف و . . . ) در هاست خود استفاده کنید و قابلیت های فراوانی که یک هاست رایگان در اختیار شما قرار نمی دهد . اما همانطور که عنوان شد شما باید به ازای دریافت این خدمات هزینه کنید .


هاست رایگان :
در این بین شرکت هایی هستند که به ارائه خدمات میزبانی وب میپردازند و این خدمات را به رایگان ارائه می کنند . از ویژگی های این سرور ها این است که فضای بسیار زیاد به همراه پهنای باند مناسب را در اختیار شما قرار میدهند و هزینه ای از شما دریافت نمی کنند . اما این سرورها محدودیت هایی دارند .
شما در حجم آپلود فایل محدودیت دارید و از طریق کنترل پنل نمی توانید فایلی با بیش از ۴Mb را آپلود نمایید و این کار را باید از طریق FTP انجام دهید . سرعت هاست شما کمتر از هاست های شخصی است .
این هاست ها دارای دامنه ای تحت سایت اصلی هستند . مثلاً اگر شما از شرکت Example تحت همین دامنه هاست رایگان بگیرید دامنه شما بدین صورت خواهد بود . “site shoma”.example.com
محدودیت های دیگری نیز وجود دارد که میتوان از ممنوعیت استفاده از سیستم های نال شده ، پاک شدن اکانت در صورتی که در مدت ۹۰ روز کسی به سایت مراجعه نکند ، عدم تعهد نصب سیستم و پشتیبان گیری از اطلاعات توسط سرور و . . . که باعث می شود کاربران حرفه ای به سمت اینگونه سرورها نروند و در کنار سایت خود از آنها استفاده نمایند !!


استفاده از هاست رایگان در کنار هاست شخصی :
وب مستران باهوش که نیاز به اشتراک گذاری فایل های بزرگ با لینک مستقیم دارند از این سرورها در کنار سرور خود استفاده می کنند . بدین ترتیب که سایت خود را در هاست شخصی بنا می کنند و فایل های اشتراکی را در هاست های رایگان از طریق FTP آپلود می کنند و لینک فایل را در هاست خود قرار می دهند . بدین ترتیب نیازی به هزینه زیاد فضا و پهنای باند ندارند و از این قابلیت هاست های رایگان استفاده می نمایند .
البته کسانی که قصد انجام این کار را دارند باید با اصطلاحات تخصصی هاست و دامین و دیتابیس آشنا بوده و توانایی نصب یکی سیستم بر روی هاست رایگان را داشته باشند . همچنین به کار از طریق FTP آشنا باشند .
انواع هاست های رایگان :
شرکت های مختلف انواع مختلفی با ویژگی های متفاوت ارائه می کنند اما در کل بیشترین تفاوت در مقدار فضای اختصاصی و پهنای باند خواهد بود و در بیشتر هاست های رایگان از کنترل پنل Vista panel استفاده می شود و محدودیت های یکسانی بر همه آنها اعمال می شود .



تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, | 16:54 | نویسنده : داوود |

در این بخش من قصد دارم طریقه ساخت چت روم را به شما دوستان آموزش دهم

خوب شما برای این کار به چند چیز مهم احتیاج دارید

1)وقت کافی

2)یک هاست مناسب ( از هاست رایگان استفاده نکنید)

3)اسکریپت چت روم

اگر به دنبال ساخت چت روم هستید پس احتمالا وقت کافی دارید ، هاست را هم می توانید از سرویس دهنده های مختلف تهیه کنید البته باید هاستی با سرعت بالا انتخاب کنید چون چت روم ها معمولا نیاز به پردازش بالایی دارند.

اسکریپت را هم می توانید از جا های مختلف دانلود کنید ما نیز یک نمونه را به شما معرفی می کنیم

اسکریپت را از لینک زیر دانلود کنید

دانلود با حجم 1mb

وارد پنل هاست خود شوید و یک دیتا بیس بسازید (از بخش my sqlاین کار را انجام دهید)

اطلاعات دیتا بیس را در جایی ذخیره کنید این اطلاعات شامل

1) data base name

2)Database Username

3)Username Password

4)host

می باشد . حالا شما باید این اطلاعات را در چت روم وارد کنید برای این کار فایل config.php را با نرم افزار notepad ویندوز یا نرم افزاری مشابه باز کنید حالا اطلاعات بالا را در جاهای مورد نظر وارد نمایید

خوب شما تا به حال کار های اصلی را انجام داده اید هم اکنون می توانید چت روم را اختصاصی کرده و آماده استفاده کنید برای مثال از آدرس ET Chatstylesetchat_whiteindex.tpl.html شما می توانید نام چت روم را عوض کنید یا این که keywordسایت را تغییر دهید یا این که کد متا تگ دیگری را به قالب اضافه کنید خوب حالا کد را به صورت آرشیو zip در آورید این آرشیو رادر هاست خوب آپلود و سپس استرکت کنید شما هم اکنون وارد آدرس سایت خود شوید شما اطلاعات دیتا بیس را مشاهده می کنید آن را تایید کنید سپس با نام کاربری پ پسورد admin   وارد چت شده . به دلخواه خود چت روم را ویرایش کنید

در صورتی که در نصب و استفاده اسکریپت با مشکل مواجه شدید از طریق نظ به ما اطلاع دهید



تاريخ : یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, | 16:48 | نویسنده : داوود |

 

WhatsAppGrannySmithCanKnockdown3

GlobalOutbreak

 

سلام دوستان اگه شما  می خواین یک سایت خوب بهتون معرفی کنم که باهاش بتونین جدیدترین بازی های اندروید رو دانلود کنید اینجا رو کلیک کنید یا به آدرس پایین بروید خیلی ممنون (مدیر وبلاگ)

 

www.marketdl.com

 

 

 

 

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 15 شهريور 1392برچسب:, | 12:17 | نویسنده : داوود |

این وبلاگ تمام سفارشات با پاور پوینت

را فقط با 5000 تومان انجام

می دهد برای این کار باید موضوع پاور پوینت را به

 

بخش نظرات یا به آدرس

golmohamadi.davood@gmail.com ارسال کنید

و تمام جزئیات را برایم بنویسید و من بعد از

2 روز آن را به شما تحویل میدهم.

((باتشکر مدیر وبلاگ سرسزمین سرگرمی))



تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 17:1 | نویسنده : داوود |

عمده رشد قد در آقایان تا پایان سن ۲۵ سالگی و در خانمها تا پایان ۱۸ سالگی است ولی با این وجود امکان افزایش قد در همه افراد تا پایان عمر وجود دارد. مهمترین عامل افزایش قد غده هیپوفیز است که در زیر مغز قرار دارد و با ترشح هورمون رشد باعث افزایش طول و عرض استخوانها به افزایش قد کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که مردان کوتاه قد بیشتر در خطر ابتلا به بیماریهای قلبی قرار دارند و این مطلب ضرورت اقدام برای دستیابی به قد مناسب را بیشتر نشان می دهد. در زیر روشهایی برای افزایش قد آورده شده است که با عمل به این روشها می توانید قد خود را به نحو مناسبی افزایش دهید:

افزایش قد

۱- خواب منظم و کافی: حدود ۵۰٪ هورمون رشد مورد نیاز روزانه بدن ما زمانی ترشح می شود که وارد بخش عمیق خواب شده باشیم و این اتفاق نمی افتد مگر اینکه اولا ساعات خواب شبانه ما تقریبا طبق یک روال معین باشد و نیز اینکه شبها سعی کنیم زودتر بخوابیم.

۲- ورزش: ورزش بعد از خواب کافی و منظم حرف اول را برای افزایش قد می زند. در حین ورزش هورمونهای رشد شروع به ترشح می کنند و به دنبال آن قد ما نیز افزایش پیدا می کند. بهترین زمان برای ورزش هر روز صبح قبل از صرف صبحانه است. نکته مهم در زمینه ورزش این است که ورزش را همیشه  می بایست با حرکات آهسته شروع نمایید و به تدریج بر سرعت و شدت آن اضافه کنید و سپس به تدریج از شدت آن کم کنید. حدود پانزده دقیقه ورزش صبحگاهی برای این منظور توصیه می شود.

۳- شیر: بعد از ورزش و قبل از صرف صبحانه مصرف یک یا دو لیوان شیر بسیار مفید و موثر است و در کنار ورزش علاوه بر افزایش قد باعث استحکام استخوانها نیز می شود. بهتر است قبل نوشیدن شیر آن را شیرین نکنید و خالص میل نمایید.

۴- تزریق هورمون رشد: گاهی ترشح ناکافی غده هیپوفیز سبب عدم رشد کافی و کوتاهی قد می شود و در این مواقع می بایست هورمون رشد به شخص بیمار تزریق شود. البته تزریق هورمون رشد در برخی افراد ایجاد عوارض خطرناک می کند و به همین دلیل می بایست این کار زیر نظر مستقیم پزشک متخصص انجام شود.

۵- عدم انجام عادات غلط: مصرف داروهای نیرو زا قبل از سن بلوغ – مصرف انواع چیپس و پفکها- نوشیدن نوشابه های گازدار- کشیدن سیگار- مصرف کم غذاهای حاوی کلسیم- مصرف زیاد نمک و غذاهای شور- کم تحرکی – خواب ناکافی- زندگی در محیطهای نا آرام و داشتن استرسهای دائمی به هر دلیل- مصرف الکل ( اتانول ) به هر دلیل.         « تمام این عوامل سبب پوکی استخوان و کوتاهی قد می شوند.»

۶- در جو دو سر و تخم کدو مقداری هورمون رشد وجود دارد و مصرف آنها می تواند به افزایش قد کمک نماید.

۷- جراحی: گاهی در صورت نیاز از روش جراحی نیز برای افزایش قد استفاده می شود.

۸- ماساژ: ماساژ کف پا بخصوص انگشت شست پا روشی ساده و جالب برای افزایش قد است. این کار سبب افزایش بیشتر هورمون رشد و در نتیجه افزایش قد می شود.

تراکم و استحکام استخوان در افراد بعد از سن ۳۰ سالگی به مرور زمان کم می شود و بهترین روش برای جلوگیری از آن ورزش منظم و مصرف غذاهای حاوی کلسیم مانند شیر- ماست- آب پرتقال- سرشیر- کنسرو ماهی و پنیر می باشد.



تاريخ : پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, | 11:9 | نویسنده : داوود |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
  • یک نویسنده
  • فروش بک لینک انبوه